Як вибрати катер

ЗмаганняЩоб вибрати катер, потрібно врахувати, для чого він потрібен, де його зберігати, з якого матеріалу повинен бути зроблений корпус, як вибрати мотор.

Призначення

Якщо ви бажаєте відпочити на природі, найзручнішим судном стане невеликий катер, який зможе легко проходити заболочені ділянки водойми. В катері з повністю відкритом корпусом, маленькою осадкою і плоским дном зручно стояти, фотографуючи околиці.

Якщо ви хочете подорожувати декілька днів, то підійде просторий катер з багажним відсіком, який називають запалубною носовою частиною, а також каютою, в якій можна переночувати. В багажнику катера та в додаткових відсіках на човні поміститься спорядження.  Подивитися на такий катер можна на сайті Regent Yacht https://regentyachts.com.ua/boats-yachts/kruizery

Для любителів покататися на водних лижах розмір катера не настільки важливий, як швидкість. Тут потрібно звернути увагу на якість матеріалу корпуса човна, потужність двигуна і легкість в управлінні.

Для далеких морських подорожей із сім’єю потрібно придбати просторий катер. Потрібно декілька кают та туалет, кухня для приготування їжі. Також потрібний великий паливний бак, потужний двигун, міцний корпус судна. Цей невеликий корабель повинен бути достатньо стійким, щоб не перевернутися під час шторму.

 

Моторний човен

Де зберігати

Для зберігання водного транспорту є спеціальні стоянки з охороною. Вони обладнані всім необхідним для тривалого утримання будь-якого корабля. Зазвичай це тихий причал, який закритий від сильногго вітру зі зручним спуском до води і заправкою палива. На стоянці можна замовити мийку катера, провести технічний огляд, поремонтувати. Також є ангари для зимового зберігання суден.

Якщо стоянка для кораблів знаходиться далеко від місці проживання, або варіант зберігання на платній стоянці є занадто дорогим, катер можна зберігати і в гаражі, накривши чохлом. Якщо гаражу немає, катер можна зберігати і на звичайній автостоянці.

Море

Тип корпуса

Від виду матеріалу, з якого зроблений катер, буде залежити, скільки років він буде справно служити своїм власникам.

  1. Корпус із сталі, при правільній і постійній обробці захисними антикорозійними покриттями, буде служити біля 30 років.
  2. Із склосталі в морскій воді корпус буде служити біля 20 років, в прісній воді – 25 років.
  3. Алюмінієвий корпус сильно окисляється в морській воді, однак він служить довго, білдя 35 років.
  4. Склопластик м’який, він служить біля 20 ркоів.
  5. Найдовше служить комбінований корпус з алюмінію та пластику.

Алюмінієвий корпус добрий для сімейного відпочинку та дальних подорожей завдяки тому, що він не потребує особливого догляду та не так сильно зношується, як корпус з інших матеріалів. Серед недоліків алюмінію – швидко охолоджується від води та сильно нагрівається на сонці, човен з цього металу шумить під час руху.

Склопластикові корпуса підходять для одноденних сімейних подорожей. Він має заокруглені кути, легко миється. Однак корпус легко пошкоджується, пластик при нагріванні на сонці має специфічний запах, на стінках корпусу утворюється конденсат. Пластикові човни дешевші, ніж алюмінієві чи стальні.

Стальний корпус служить довго, він міцний, його важко поштодити. Він зручний для зимових подорожей, коли можна зіткнутися з кригою. Катер легко відремонтувати, запаявши пошкоджені місця. Недоліки – корпус багато важить, тому його важко перевозити з місця на місце, щоб він не ржавів, потрібно його постійно покривати захисним покриттям.

Подорож

Як вибрати двигун

Якщо ви купуєте невеликий катер розміром до 5 метрів, то мотор у нього буде підвісний. Його зручно встановлювати, він не займає місця на кораблі і його легко зняти і відвести в ремонт. Недолік – сильний шум двигуна. Катер розміром понад 5 метрів можна придбати як з підвісним, так і зі стаціонарним мотором, який буде знаходитися всередині корпуса судна. Для двигуна потрібен моторний відсік, який займає частину місця на кораблі. Такий мотор не так сильно шумить, як підвісний двигун. Якщо мотор поломається, катер доведеться тягнути до майстерні на буксирі.

Дизельний двигун використовує менше палива, однак він коштує дорожче, також дорожче коштує обслуговування. Бензиновий мотор коштує дешевше, за ним легко доглядати і його легко ремонтувати.

Потрібно враховувати, що невеликий катер із потужним двигуном може перевернутися під час повороту. Також потрібно правильно підібрати гребний гвинт. Якщо гвинт підібрати правильно, він буде розвивати більшу швидкість судна при менших витратах палива.

Озеро

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *